Tańce w kręgu

Tańce w kręgu

MOJE ULUBIONE TAŃCE ZE Szkocji


Marzena Molenda wprowadzi nas w świat tańców szkockich.


 Marzena pisze o sobie:

Z wykształcenia jestem informatykiem. Taniec od zawsze sprawiał mi przyjemność, ale kiedy zetknęłam się z tańcami w kręgu stał się moją pasją. Od 2007 roku doskonalę swoje umiejętności taneczne na licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych instruktorów.
Tańczyłam dotąd zarówno tańce w kręgu, etniczne tańce europejskie i nie tylko, izraelskie, hawajskie tańce hula, balfolk, tańce liniowe, a także tańce dawne.
Taniec dla mnie jest przeżyciem grupowym. Jest źródłem dobrej energii, którą dajesz i otrzymujesz wzmocnioną z powrotem, jest okazją do oderwania się od codziennych spraw i bycia "tu i teraz".
Setowe tańce szkockie, które będę miała przyjemność poprowadzić, to okazja do radosnej zabawy pełnej ruchu, śmiechu i kontaktu z innymi.

ZAPRASZAMY!