Tańce w kręgu

Tańce w kręgu

Już w styczniu w Łodzi

Już w styczniu 2020 rozpoczynamy cykl warsztatów, które nazwaliśmy

MOJE ULUBIONE TAŃCE Z ......

Raz w miesiącu zapraszamy tancerzy- pasjonatów, którzy podzielą się z nami swoją wiedzą i umiejętnościami.

Pierwszą osobą będzie Jolanta Misiarz, która zaprezentuje swoje ulubione tańce z Bułgarii i Rumunii.

Jola pisze o sobie tak:
Z wykształcenia jestem filolożką, ukończyłam też kilka szkoleń z zakresu arte- i choreoterapii. Fascynuje mnie przepływ życia, twórczość (ludowa i nie tylko) oraz mądrość ludzkiego ciała. Lubię podróżować i szeroko otwartymi oczyma oglądać świat: zachwycać się naturą, poznawać ludzi, podpatrywać różne kultury i obserwować, jak to wszystko się ze sobą łączy i przeplata. Sporo czytam, trochę piszę. Śpiewam białym głosem w Zespole Pieśni Tradycyjnej „Kuczeryki”. Od 2008 roku jestem instruktorką etnicznych tańców w kręgu i tańców korowodowych. Umiejętności taneczne rozwijam na warsztatach i seminariach w kraju i za granicą, także u źródła – na Bałkanach. Wśród moich nauczycieli tańców bułgarskich są m.in. Gergava Panova i Belco Stanev; tańców rumuńskich uczyłam się głównie od Soni Dion i Cristiana Florescu.


Cena: 100 zł
Zgłoszenia: do 20.12.2019 prosimy o wpłatę zaliczki 50 zł na konto
05 1140 2004 0000 3302 7656 6235 z dopiskiem: JOLA